DMS360 Original

2 Punca Utama Kenapa Anda Gagal Kurus Walaupun Sudah Berdiet. Sila Baca Untuk Ketahui Puncanya

Tahukah ANDA? Toksin dan Gula Punca Masalah Proses Diet Terganggu.

Diet yang tidak menjadi boleh menyebabkan saiz badan makin membesar dan menimbulkan masalah diabetes.
Tahukah Anda?
Toksin merupakan bahan beracun dalam tubuh badan. Para penyelidik mendapati bahawa toksin yang terkumpul dalam tubuh badan manusia adalah dalam lingkungan 2kg hingga 4kg. Melalui hasil kajian klinikal pula, 90% punca penyakit berbahaya adalah dari kolon dan usus besar. Kajian secara rawak pula mendapati seseorang yang tidak pernah mebuang toksin sejak lahir hingga berusia 30 tahun, maka akan timbul pelbagai jenis penyakit. Begitu juga dengan kandungan gula berlebihan di dalam tubuh badan. Pengambilan gula pada kadar tidak berpatutan yang diperlukan oleh tubuh akan menjejaskan kesihatan dan menjadi punca masalah diabetes atau kencing manis, kerosakan ginjal, kardiovaskular, obesity, kemurungan serta kerosakan gigi.

Mengapa perlu singkirkan toksin dari badan?

Nak tahu kenapa orang yang mengamalkan diet kadang-kadang berat mereka tidak turun-turun dan kadangkala ada yang turun tapi lepas stop amalkan diet tu, berat badan diorang kembali ke berat badan asal, bahkan ada yang beratnya naik lebih dari sebelumnya dan itulah yang dinamakan diet YOYO. Berat yang hilang tu sebab kehilangan air bukan toksin. Toksinnya masih lagi terkumpul di organ seperti usus dan hati. Antara simptom-simpton masalah toksin berlebihan di dalam badan adalah seseorang tu sering keletihan, kurang bertenaga, sakit kepala, mulut dan badan berbau, sukar untuk bangun tidur dan bahagian keliling mata gelap. Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah peha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap dari warna asal kulit. Wajah yang berjerawat dan berat badan meningkat juga salah satu tanda badan seseorang itu mengandungi toksin berlebihan. 

Jom singkirkan toksin dari badan!

Melakukan Detox terhadap tubuh badan merupakan salah satu cara menyingkirkan toksin dari dalam badan. Bagi yang kurang mempunyai masa atau memang malas nak buat detox sendiri menggunakan bahan semulajadi kat rumah, produk De Clen Detox keluaran DermaxSuperskin 360 (DMS360) pasti dapat membantu masalah anda dalam mengurangkan berat badan serta memastikan diet anda tidak sia-sia. Minuman De Clen Detox berfungsi dalam membantu mengekalkan kandungan bakteria sihat dan mencuci usus anda. Minuman ini juga mengandungi fiber tinggi yang mampu membantu menurunkan kolesterol serta kandungan alfafa yang terdapat di dalam minuman ini membantu sistem penghadaman dan pundi kencing agar memudahkan lagi sistem pembuangan toksin dalam badan. Selain itu Licorice Root yang terdapat dalam campuran produk De Clen Detox ini juga dapat membantu menurunkan kadar lemak yang terdapat di dalam badan seseorang. Minuman ini bukan sahaja boleh digunakan untuk buang toksin dalam badan, tapi boleh juga membantu pengguna yang mengalami masalah sembelit. Cara nak minum air De Clen Detox ni pun mudah je. Bancuh 1-1/2 sachet serbuk De Clen Detox dengan 200ml air sejuk/suam sebelum tidur dan terus minum.
Untuk kesan yang lagi okay, ambil sebelum pukul 9 malam. Dan lepastu boleh rasa sendiri macam mana minuman ni bantu rawat tubuh badan anda. Jangan lupa pula banyakkan minum air kosong kerana di dalam air kencing juga terdapat toksin, tapi jangan merungut bila kerap membuang air sebab ia sebenarnya membuang toksin dalam badan kita. Begitu juga dengan membuang najis. Anda kena usahakan untuk membuang najis sekurang-kurangnya sekali dalam sehari dan yang lebih baik adalah sebanyak dua kali sehari. Jangan biarkan najis berada lama di dalam usus kerana is boleh mendatangkan penyakit. Dah lakukan detoks pada badan, jangan lupa pula untuk bersenam sekurang-kurangnya 30 minit sehari. Senaman yang dilakukan dapat bantu mengeluarkan peluh. Bila peluh keluar, maka toksin dalam badan pun akan keluar.

Pengambilan Gula Berlebihan Ganggu Diet

Vitamin dan mineral penting dalam badan boleh berkurang kalau kita ambil gula terlalu banyak. Gula yang diambil setiap hari menghilangkan simbiosis bakteria baik di dalam usus seterusnya mengurangkan stok Vitamin B. Kebanyakan manusia masih lagi kekurangan mineral walaupun mengamalkan diet yang seimbang. Gula berlebihan akan memberi kesan kepada setiap organ badan. Pada awal pengambilan, gula disimpan di dalam hati sebagai glukosa. Apabila hati tidak lagi mampu menyimpan glukosa, glycogen berlebihan akan kembali ke saliran darah dalam bentuk asid lemak. Asid lemak yang di bawa ke setiap tubuh ini yang sebabkan badan kita banyak lemak dan tubuh pun jadi gemuk. Jadi, kalau kita diet tapi tak control pengambilan gula pun tak boleh juga. Secara ringkasnya kalau nak tubuh badan sihat, tak mudah penat, kulit cantik dan dapat memiliki berat badan ideal, maka mulakan diet sihat tanpa gula bermula sekarang.


Ganti gula dengan supplemen kesihatan

Sesetengah orang memang susah nak kawal pengambilan gula dalam badan. Kalau minum mesti nak manis je, tambah-tambah lagi yang suka makan coklat. Apa kata cuba produk Fat Away Choco perisa coklat keluaran DermaxSuperskin 360 ni. Kandungan bahan-bahan dalam Fat Away Choco boleh bantu kurangkan rasa lapar dan menggantikan gula dalam badan sebab tablet Fat Away Choco ni tinggi anti-oksidan. 
Untuk mendapatkan produk DMS boleh whatsapp 018-9100 852.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!